fredag 4 november 2011

Mycket man kan störa sig på eller? Nää!

Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

Dag 4 - Vad som stör mig alltså ^o)
Mycket stör mig, typ när folk bråkar, helt jävla onödigt, speciellt om dem drar in oskyldiga personer med.
När folk bryter mot lagar för skojjs skull, seriöst? Finns inget kul med det -_-'
När "vänner" inte är glada över vad jag har, utan bara klagar ist... Fan, visst blir man glad av det?! >_<'
Jag kommer inte på så jävla mycket just nu, men FAN vad mycket jag stör mig på saker och ting!! Men gör väl dem flesta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar