torsdag 3 november 2011

Jaa?


Jahaja, verkar ganska tomt i min blogg, dock glömde jag börja med en sak den 1:a men lägger upp allt nu ist ;P

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

Dag 1 - Presentera mig själv alltså :P
Mitt namn är Johanna Kindh, kallas för Jojjo. Älskar piercingar, gaddar och leka med färger i håret :) Men mest av allt älskar jag mina vänner och min underbara pojkvän! Jag är 19 år, 20 i april :) Min favorit syssla är att festa, säg vad fan ni vill men så är det! Betyder inte att jag är alkoholist eller något, jag super mig ju inte redlös! Och sådan skit kan jag sluta med när som helst om jag får rätt anledning! Jag är väldigt ärlig av mig, frågan man mig något svarar jag med 100% ärlighet! Jag lyssnar på all slags musik! Jag klär mig hur fan jag vill! Jag älskar att byta stilar hur som helst :P!! Finns nog inte så mycket mer att skriva om mig ^o) ^^

Dag 2 - Min första kärlek, aha ^o)
Jag minns det inte så mycket, men jag kommer iaf ihåg att det var det sämsta jag någonsin gjort att vara med den personen! Säger inge mer!!

Dag 3 - Min familj alltså :)
Jag har en mor en far och två storebröder! Har två djur, hunden Astriid och katten Cleo :) Jag är yngsta syskonet bland två bröder, inget kul direkt... Jag är den lilla oskyldiga dottern, YEAH RIGHT! Nej men, jag är väldigt alone av mig, mina bröder är 22 och 24 om jag inte tar fel :o Min mor är 50 och far 53!! Jag har en ganska bra familj faktiskt, och jag skulle inte ha något emot en annan sak men inget jag tar upp nu iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar