torsdag 10 november 2011

Extra familj!


Alltså jag blir så jävla glad när jag tänker på det :'') <3
Jag har fan en liten extra-familj :) Jag har dem jag alltid velat ha i mitt liv :)
Jag har fått mig en extra liten familj som är helt underbar!
Allt är fan tack vara Tim Kammer som fick mig till att komma till er, så jag fick träffa en helt underbar kille!! Och även få denna underbara familj!! <3
I love you all! <3
Det är mitt extra hem, mitt liv, min nya värld! Ett underbart liv!
Jag är fan så jävla tacksam över också att min älskling ville ha tillbaka mig, bästa händelsen i mitt liv, det som hände är glömt, jag vill inte att det har hänt. Det finns ju i bakhuvudet, men inget jag går och tänker på och får mig må piss...
FAN jag är så jävla glad över att jag träffade er alla...
Ni är som sagt, min andra familj, jag älskar er :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar