söndag 13 november 2011

Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

Dag 12- Ett test??
Jaha, ett litet test då...tar från min dv :P
DITT UTSEENDE :

Hårfärg? - Blond, lila/röd/rosa :S
Längd? - 170 :P
Skostorlek? - 39-41 är olika :S
Ålder? - 19 .__.
Bh storlek? - Olika :S Men typ 75C/D
Trivs du med det? - Nej...

KÄRLEK :

Har du kille just nu? - Ja :)
Gillar du någon? - Jo
Vem? - Tobias :)
Tillåter du din kille röra vid dig? - Ja :)
Överallt? - Nej.
Har du haft sex? - Ajjemen :)
Hur många har du haft sex med? - Håller inte räkningen.

SMAK & STIL :

Vad har du på dig? - Mjukiskläder :P
Hur ser dina trosor ut? - Svarta boxer med rosa kant ^^ :P
Har du någon bh? - Ja xD
Hur ser den ut just nu? - Svart :P
Hur beskriver du en fjortis? - Finns för mycket att säga.
Hur beskriver du en pluggis? - Läser på mycket.
Har du bytt stil nån gång? - Japp, varje dag.
Vem är din förebild? - Ingen, mår bättre utan!

BAD DAYS :

Har du varit full? - Japp.
Har du däckat? - Ja.
Har du haft sex på fyllan? - Ja.
Har du rökt? - Ja.
Har du snusat? - Ja.
Har du slagit ner någon till marken? - Ja.

YES / NO :

Är du allergisk mot något? - Ja.
Tror du på gud? - Nej xD
Har du en bästis? - Ja. Hoppas jag iaf.
Är du olydig? - Klart! ;*

Dag 13 - Ett skönhetstips?!
Har inga hahahahahahhaha!!!!!! In your all faces!!!!! O_o' :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar