söndag 19 december 2010

Dag 1.

Sett denna lite överallt så va fan gör den med för har så tråkigt x) ^^

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

-Mitt namn är Johanna Kindh och är 18år fyller den 18e april. Bor ute i bölet så ja, jag är bonne. Bryr mig inte så mycket om det, man kan inte tro de heller när man ser mig x) ^^ Min stil är allt möjligt men klär mig helst i svart! Och rött är min favoritfärg efter det! Kan man se när man ser mitt hår xD ^^ Har haft rött och svart sen två år tillbaka men så färgade jag det svart två gånger sen gjorde jag inget med håret på över ett halvår men sen blev det rött och svart igen och det kommer stanna så! :)
-Har inga piercings eller tattos men det kommer när jag har råd med sådant :) Piercings jag tänkt mig är snakebite och genital men kanske skindiver, kindpiercings och earl med ^^ Men får se då :)
-Mitt liv är inget vidare men har max 3 personer i mitt liv jag verkligen kan lita på!! Frida, Goz och min älskling! <33 Men Mikaela är en speciell person i mitt liv med, och litar på dig mycket men är det att vi träffas inte mycket heller :P <33
-Jag är ganska känslokall av mig så om någon pratar med mig och är sur så är jag kall mot den och skriver oftast bara okej. Jaha. Och sådant. Jag är sådan så enkelt är det!
-Dem ända känslor jag kan visa ordentligt är kärlek! Jag har världens bästa pojkvänn, Markus Olovsson, kan aldrig hitta en bättre! <3333 Han har gjort mitt liv såå mycket bättre!! :3
-Finns inte redigt mycket att säga men aja, det var nog allt?? ^^ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar