måndag 20 december 2010

Dag 2.

Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

Jaa, min första kärlek minns jag inte direkt så mycket av... Vi gjorde inte så mycket tillsammans han snarare skämdes över mig... Han sa aldrig till sina vänner vem jag var, eller att han ens var ihop med mig... Så många tjejer var ju på honom och han sa aldrig emot... Han var inte så mogen som han var innan vi blev ihop... Men ändå ville jag ha kvar honom men vet inte varför... Var ihop över ett halvår men sen klarade jag inte mer efter en tjej pussade honom på munnen och han gjorde inget åt det... Han var ärlig men det räckte inte för mig... Men gamla förhållande rör mig inte i ryggen längre för jag har en bättre i mitt liv nu! Faktiskt den bästa! Och jag är lycklig och ska inte behöva bli påmind av någon annan... Nej, min första kärlek minns jag inte ens vad han hette...låter lite player men jag gör faktiskt inte det... Var ett jävla bra tag sen, typ...3-4an ^o) Har alltid varit otroligt seriös i förhållanden men har aldrig träffat någon som vart det med, men nu har jag det för ca 10 månader tillbaka och han kommer jag inte släppa i första taget, finns inte ens i mina tankar! Han är BÄST! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar