fredag 31 december 2010

Dag 8

Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

Saknar tiderna när det inte fanns beskymmer. När man bara kunde vara. Kunna andas utan att tänka på att "Nu kommer någon bakom och slår mig".... Saknar en viss tid då man var sådär nykär. Visst, jag är ju otroligt kär nu med, men början är ju något speciellt. Men förhållanden är ju inte likadant hela tiden. Men jag är lycklig iaf! Saknar vissa vänner som försvunnit ifrån mig.. Men dem kommer aldrig tillbaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar