torsdag 23 december 2010

Julstämning. (n)

Jullovet har inte direkt börjat så bra. Är bara stressigt stressigt stressigt... ;/ Så jävla jobbigt. Fick åka in en sväng till stan idag bara för att köpa julklapp till farmor ovh Lasse. Så jävla hemskt att handla på ica för kön var ju fan till godiset .__. Hann iaf till bussen hem igen iaf :P Har klätt gran idag med och så har jag skrivit ut bilder till brors julklapp. Är ganska trött för har inget att göra så vill bara lägga mig så morgondagen kan gå över fort. Hoppas med att jag får det jag önskat mig med, vill verkligen ha en ny mobil .__. Jaja, minns inte allt jag ville ha xD Sitter på mitt rum och bara tittar på tv, alltså finns det verkligen ingenting man kan göra eller?? :S Så jävla segt :S Klockan är typ snart kvart över 18 fattar inte vart dagen har tagit vägen :S ^o) Gaah, får damp... Känner mig så ensam :S :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar