Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
Min familj består av mor Karin, far Urban och bröderna Tobias och Kristoffer! Har två husdjur, en katt vid namn Cleo och en hund vid namn Astriid! Jag har aldrig känt mig älskad i denna familjen... Ibland glöms jag bort när jag är i stan så kommer inte hem förrens sent mitt i natten för jag äntligen får tag på dem... Nej, jag vill flytta härifrån men har inte pengarna... Måste ha ett jobb med... Men har ett halvår kvar av skolan så hoppas jag kan flytta så snart som möjligt efter det! Ja, var allt om min familj... Inget jag kan säga att jag älskar dem... Men ibland, så finns dem faktiskt...
tisdag 21 december 2010
måndag 20 december 2010
Dag 2.
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
Jaa, min första kärlek minns jag inte direkt så mycket av... Vi gjorde inte så mycket tillsammans han snarare skämdes över mig... Han sa aldrig till sina vänner vem jag var, eller att han ens var ihop med mig... Så många tjejer var ju på honom och han sa aldrig emot... Han var inte så mogen som han var innan vi blev ihop... Men ändå ville jag ha kvar honom men vet inte varför... Var ihop över ett halvår men sen klarade jag inte mer efter en tjej pussade honom på munnen och han gjorde inget åt det... Han var ärlig men det räckte inte för mig... Men gamla förhållande rör mig inte i ryggen längre för jag har en bättre i mitt liv nu! Faktiskt den bästa! Och jag är lycklig och ska inte behöva bli påmind av någon annan... Nej, min första kärlek minns jag inte ens vad han hette...låter lite player men jag gör faktiskt inte det... Var ett jävla bra tag sen, typ...3-4an ^o) Har alltid varit otroligt seriös i förhållanden men har aldrig träffat någon som vart det med, men nu har jag det för ca 10 månader tillbaka och han kommer jag inte släppa i första taget, finns inte ens i mina tankar! Han är BÄST! <3
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
Jaa, min första kärlek minns jag inte direkt så mycket av... Vi gjorde inte så mycket tillsammans han snarare skämdes över mig... Han sa aldrig till sina vänner vem jag var, eller att han ens var ihop med mig... Så många tjejer var ju på honom och han sa aldrig emot... Han var inte så mogen som han var innan vi blev ihop... Men ändå ville jag ha kvar honom men vet inte varför... Var ihop över ett halvår men sen klarade jag inte mer efter en tjej pussade honom på munnen och han gjorde inget åt det... Han var ärlig men det räckte inte för mig... Men gamla förhållande rör mig inte i ryggen längre för jag har en bättre i mitt liv nu! Faktiskt den bästa! Och jag är lycklig och ska inte behöva bli påmind av någon annan... Nej, min första kärlek minns jag inte ens vad han hette...låter lite player men jag gör faktiskt inte det... Var ett jävla bra tag sen, typ...3-4an ^o) Har alltid varit otroligt seriös i förhållanden men har aldrig träffat någon som vart det med, men nu har jag det för ca 10 månader tillbaka och han kommer jag inte släppa i första taget, finns inte ens i mina tankar! Han är BÄST! <3
söndag 19 december 2010
Dag 1.
Sett denna lite överallt så va fan gör den med för har så tråkigt x) ^^
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
-Mitt namn är Johanna Kindh och är 18år fyller den 18e april. Bor ute i bölet så ja, jag är bonne. Bryr mig inte så mycket om det, man kan inte tro de heller när man ser mig x) ^^ Min stil är allt möjligt men klär mig helst i svart! Och rött är min favoritfärg efter det! Kan man se när man ser mitt hår xD ^^ Har haft rött och svart sen två år tillbaka men så färgade jag det svart två gånger sen gjorde jag inget med håret på över ett halvår men sen blev det rött och svart igen och det kommer stanna så! :)
-Har inga piercings eller tattos men det kommer när jag har råd med sådant :) Piercings jag tänkt mig är snakebite och genital men kanske skindiver, kindpiercings och earl med ^^ Men får se då :)
-Mitt liv är inget vidare men har max 3 personer i mitt liv jag verkligen kan lita på!! Frida, Goz och min älskling! <33 Men Mikaela är en speciell person i mitt liv med, och litar på dig mycket men är det att vi träffas inte mycket heller :P <33
-Jag är ganska känslokall av mig så om någon pratar med mig och är sur så är jag kall mot den och skriver oftast bara okej. Jaha. Och sådant. Jag är sådan så enkelt är det!
-Dem ända känslor jag kan visa ordentligt är kärlek! Jag har världens bästa pojkvänn, Markus Olovsson, kan aldrig hitta en bättre! <3333 Han har gjort mitt liv såå mycket bättre!! :3
-Finns inte redigt mycket att säga men aja, det var nog allt?? ^^ <3
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
-Mitt namn är Johanna Kindh och är 18år fyller den 18e april. Bor ute i bölet så ja, jag är bonne. Bryr mig inte så mycket om det, man kan inte tro de heller när man ser mig x) ^^ Min stil är allt möjligt men klär mig helst i svart! Och rött är min favoritfärg efter det! Kan man se när man ser mitt hår xD ^^ Har haft rött och svart sen två år tillbaka men så färgade jag det svart två gånger sen gjorde jag inget med håret på över ett halvår men sen blev det rött och svart igen och det kommer stanna så! :)
-Har inga piercings eller tattos men det kommer när jag har råd med sådant :) Piercings jag tänkt mig är snakebite och genital men kanske skindiver, kindpiercings och earl med ^^ Men får se då :)
-Mitt liv är inget vidare men har max 3 personer i mitt liv jag verkligen kan lita på!! Frida, Goz och min älskling! <33 Men Mikaela är en speciell person i mitt liv med, och litar på dig mycket men är det att vi träffas inte mycket heller :P <33
-Jag är ganska känslokall av mig så om någon pratar med mig och är sur så är jag kall mot den och skriver oftast bara okej. Jaha. Och sådant. Jag är sådan så enkelt är det!
-Dem ända känslor jag kan visa ordentligt är kärlek! Jag har världens bästa pojkvänn, Markus Olovsson, kan aldrig hitta en bättre! <3333 Han har gjort mitt liv såå mycket bättre!! :3
-Finns inte redigt mycket att säga men aja, det var nog allt?? ^^ <3
fredag 17 december 2010
Bra snart eller??
Jahaja, ensam en fredagskväll... Inte så kul faktiskt... Hmm, har vart på vårdcentralen idag och pratat lite, så ska få en tid till en psykolog äntligen! :) Så måste jag göra massa prover med -_- Fy fan! Alltså nålar och shit!!! O_o Kommer fan döö!!! O_o Jag hatar nålar :( Jaja, hjälpte Frida med att skaffa blogg sen efter det xP ^^ Köpte cigg innan jag åkte hem och nu sitter jag här i mitt rum och inte vet vad jag ska göra... ;S Men kommer väll på något... Men men, hart bra folket!!
måndag 29 november 2010
Kalla mig död.....
Jag är fan död känner ingen glädje... Känner ingen livslust.... Känner mig inte älskad.... Ska man behöva må såhär??.... Nej verkligen inte hoppas jag...... Orkar fan inte... Helvete... Jag klarar inte detta.... Det går inte.... Faaan.... :'''( Jag har inget liv längre.......... //3
fredag 8 oktober 2010
Trött...
Alltså jag blir så jävla trött på att bli behandlad såhär... Helt plötsligt är det ingen i klassen som snackar med mig... Inte ens Stina... Ingen verkar fan bry sig om mig... Vill bara lägga av eller något... Orkar inte liksom... Försöker fan må bra men det går ju bara åt skit hållet... Varför får jag inte må bra för??... Helvete... Att bli behandlad såhär får mig ju inte till att gå till skolan... Och det är inte så jävla lätt att åka hem eller helt enkelt bara dra från skolan... Måste ju liksom höra av mig till far och det är ju inte helt säkert han kan åka på en gång... Nej, jag orkar inte... Blir aldrig något skolarbete för mig heller för detta tar väldigt mycket på min energi ock ork till att göra något... Tror nog att det inte blir någon skola för mig på måndag... Har som sagt ingen ork... Blir iaf sjukhuset på tisdag tror jag... Hoppas det iaf!!! Nej men seriöst... Varför???
fredag 10 september 2010
Mycket som hänt :o

Ja...det var ett tag sen jag skrev här nu...xD Men men så kan det vara ibland ^^' Ha haft ett underbart sommarlov måste jag ju bara säga då :P (L) Har vart vääldigt mycket med min älskling :3 (L) Kan verkligen inte sluta vara med honom, blir liksom aldrig trött i längden, det är ju dock ett bra tecken :) Fast...jag vet ju inte va han tycker... :( Aja, igår va det 7 månader med älsk :D (LLL) Åkte till honom efter skolan och sov över också :3 (L) Det vart väldigt mysigt :) ^^' Hmm...idah blir det jävligt segt :S Ska inte åka till honom idah :( Han ska fira en släkting och jag får inte hänga med... :( SÅ kan det ju vara ibland faktiskt... Får helt enkelt leva med det... :) Ska ju dock till honom imon :) (L) Är också jävligt sugen på fest O_o Vet inte redigt någon så lär ju inte bli något sånt för mig... Vill iaf vara med någon men ingen hör av sig... Alla tror väl att jag är hos älsk... Men det är jag inte! >_< Aja, får väl själv höra av mig till någon... Få se vem det blir... :) Jaja...hart bra folk ;)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)