måndag 6 augusti 2012

My ONLY one.

Vill bara nämna lite saker...

1. Jag tänker på min älskling hela tiden varje dag.

2. Jag pratar om min älskling mer än allt annat. Allt positivt såklart.

3. Jag gråter så fort jag kommit hem från min älskling eller lämnat honom på station. Jag vet ju aldrig när jag får se honom igen.

4. Jag sitter och väntar på att min älskling ska ringa mig hela tiden så jag får höra hans röst.

5. Jag kollar min mobil hela tiden ifall jag kanske fått något sms från min älskling.

6. När jag vet nästa gång jag träffar min älskling igen så räknar jag timmarna till då.

7. Kudden min älskling sover på och även hans t-shirt jag har här sniffar jag på MINST 10 gånger om dagen!

8. Jag älskar honom, mer än allt annat på denna jord, jag fattar knappt att han blev min, MIN underbara Tobias Nilsson. Du är mitt ljus i mörkret, du är och kommer alltid vara MY ONLY ONE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar