söndag 19 december 2010

Dag 1.

Sett denna lite överallt så va fan gör den med för har så tråkigt x) ^^

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden

-Mitt namn är Johanna Kindh och är 18år fyller den 18e april. Bor ute i bölet så ja, jag är bonne. Bryr mig inte så mycket om det, man kan inte tro de heller när man ser mig x) ^^ Min stil är allt möjligt men klär mig helst i svart! Och rött är min favoritfärg efter det! Kan man se när man ser mitt hår xD ^^ Har haft rött och svart sen två år tillbaka men så färgade jag det svart två gånger sen gjorde jag inget med håret på över ett halvår men sen blev det rött och svart igen och det kommer stanna så! :)
-Har inga piercings eller tattos men det kommer när jag har råd med sådant :) Piercings jag tänkt mig är snakebite och genital men kanske skindiver, kindpiercings och earl med ^^ Men får se då :)
-Mitt liv är inget vidare men har max 3 personer i mitt liv jag verkligen kan lita på!! Frida, Goz och min älskling! <33 Men Mikaela är en speciell person i mitt liv med, och litar på dig mycket men är det att vi träffas inte mycket heller :P <33
-Jag är ganska känslokall av mig så om någon pratar med mig och är sur så är jag kall mot den och skriver oftast bara okej. Jaha. Och sådant. Jag är sådan så enkelt är det!
-Dem ända känslor jag kan visa ordentligt är kärlek! Jag har världens bästa pojkvänn, Markus Olovsson, kan aldrig hitta en bättre! <3333 Han har gjort mitt liv såå mycket bättre!! :3
-Finns inte redigt mycket att säga men aja, det var nog allt?? ^^ <3

fredag 17 december 2010

Bra snart eller??

Jahaja, ensam en fredagskväll... Inte så kul faktiskt... Hmm, har vart på vårdcentralen idag och pratat lite, så ska få en tid till en psykolog äntligen! :) Så måste jag göra massa prover med -_- Fy fan! Alltså nålar och shit!!! O_o Kommer fan döö!!! O_o Jag hatar nålar :( Jaja, hjälpte Frida med att skaffa blogg sen efter det xP ^^ Köpte cigg innan jag åkte hem och nu sitter jag här i mitt rum och inte vet vad jag ska göra... ;S Men kommer väll på något... Men men, hart bra folket!!

måndag 29 november 2010

Kalla mig död.....

Jag är fan död känner ingen glädje... Känner ingen livslust.... Känner mig inte älskad.... Ska man behöva må såhär??.... Nej verkligen inte hoppas jag...... Orkar fan inte... Helvete... Jag klarar inte detta.... Det går inte.... Faaan.... :'''( Jag har inget liv längre..........

fredag 8 oktober 2010

Trött...

Alltså jag blir så jävla trött på att bli behandlad såhär... Helt plötsligt är det ingen i klassen som snackar med mig... Inte ens Stina... Ingen verkar fan bry sig om mig... Vill bara lägga av eller något... Orkar inte liksom... Försöker fan må bra men det går ju bara åt skit hållet... Varför får jag inte må bra för??... Helvete... Att bli behandlad såhär får mig ju inte till att gå till skolan... Och det är inte så jävla lätt att åka hem eller helt enkelt bara dra från skolan... Måste ju liksom höra av mig till far och det är ju inte helt säkert han kan åka på en gång... Nej, jag orkar inte... Blir aldrig något skolarbete för mig heller för detta tar väldigt mycket på min energi ock ork till att göra något... Tror nog att det inte blir någon skola för mig på måndag... Har som sagt ingen ork... Blir iaf sjukhuset på tisdag tror jag... Hoppas det iaf!!! Nej men seriöst... Varför???

fredag 10 september 2010

Mycket som hänt :o


Ja...det var ett tag sen jag skrev här nu...xD Men men så kan det vara ibland ^^' Ha haft ett underbart sommarlov måste jag ju bara säga då :P (L) Har vart vääldigt mycket med min älskling :3 (L) Kan verkligen inte sluta vara med honom, blir liksom aldrig trött i längden, det är ju dock ett bra tecken :) Fast...jag vet ju inte va han tycker... :( Aja, igår va det 7 månader med älsk :D (LLL) Åkte till honom efter skolan och sov över också :3 (L) Det vart väldigt mysigt :) ^^' Hmm...idah blir det jävligt segt :S Ska inte åka till honom idah :( Han ska fira en släkting och jag får inte hänga med... :( SÅ kan det ju vara ibland faktiskt... Får helt enkelt leva med det... :) Ska ju dock till honom imon :) (L) Är också jävligt sugen på fest O_o Vet inte redigt någon så lär ju inte bli något sånt för mig... Vill iaf vara med någon men ingen hör av sig... Alla tror väl att jag är hos älsk... Men det är jag inte! >_< Aja, får väl själv höra av mig till någon... Få se vem det blir... :) Jaja...hart bra folk ;)

tisdag 11 maj 2010

CP-liv :S


Orkar inte denna jävla skiten här hemma längre .______. Kan jag inte få flytta hemmifrån nån gång ?? "/ Bara gnäll å gnäll å gnäll ... FAN !! Hoppas jag kommer få bo i lägenheten i sommar ... En stor "lägenhet" ä dä som mormor å morfar äger :) ^^ Dä sk jag fan snatta den hela tiden så länge dem inte bor där (a) ^^

Längtar massa tees imon :) Ledig imon å så sk älsk sova över :3 Så drar jag tee Sthlm på torsda sen ;D ^^ Stannar tee sönda :) Åker dit mä m&m ;P ^^ Mormor sk betala massa kläder åt mig å jag sk köpa linser :3 ^^ Ja denna veckan ha vart bra hitills ;P ^^

måndag 3 maj 2010

Martin :)

Tin Tin Tin... :) Dig ha jag ju känt länge, tror sen 7an ^o) :P Du ä en bra människa å jag hoppas du vet att jag finns alltid fö dig! (L) Även om jag kanske inte alltid visar det så finns jag å bryr mig om dig! :) FFL kan stå fö möe... Men fö oss betyder dä FriendsForLife! (L) Å dä hoppas jag som faan :) Å glöm inte en sak nu vännen.....DU ä BRA!! :) (L)

(hade ingen bild på dig...)