tisdag 22 maj 2012

Ett år av äkta kärlek!

Jag älskar min Tobias över allt annat. Om två dagar är det ett år tillsammans med dig, och jag är så jävla lycklig så det inte går att beskriva! Vi har haft våra stunder då det inte vart så bra, men vi har klarat av att jobba igenom det och jag tycker vi verkar lyckliga tillsammans! Du är det bästa som hänt mig och du har gjort mig till en bättre människa! Du är allt jag velat ha och allt jag önskat mig. Du är så jävla underbar! Jag litar på dig till 170% men jag har så jävla svårt att visa det, och du tycker det är jobbigt. Men jag älskar dig ändå! Jag längtar tills vi går till nästa steg i vårat förhållande jag längtar tills vi bor tillsammans, för det är så jobbigt att vara ifrån dig såhär. Det är så lätt att sakna en så underbar person som du, saknar dig så fort vi inte ser varandra. Det gör typ ont inom mig när vi är ifrån varandra. Mina känslor för dig går inte att beskriva, mina tankar för dig är otroligt många. Jag älskar dig, jag kan inte sluta säga det för jag älskar dig verkligen så otroligt mycket! Du är allt för mig, jag vill föralltid vara din! Och jag hoppas du föralltid vill vara min! Du har hela mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar