onsdag 2 maj 2012

ÄKTA KÄRLEK!!!

Älskling, du är det bästa som hänt mig! Varje gång jag ser dig så pirrar det i hela kroppen, varje gång jag tänker på dig blir jag helt varm i kroppen! Längtar tills den dagen vi bor under samma tak! Längtar tills vi har en familj! Tankarna på att det kommer hända får mig vilja att tiden gick fortare. Jag ser hela min framtid med dig, utan dig går inte ens att föreställa! VILL inte ens föreställa mig det! Jag älskar dig mer än vad som går att beskriva! Du har förändrat mig, bara till det bättre! Jag är lycklig och det kommer aldrig att ändras!! Snart är det ett år tillsammans, det känns som om vi vart tillsammans hela livet! Det är så himla underbart att vara med dig! Om jag ska förklara detta året med två ord blir det ÄKTA KÄRLEK! Jag har aldrig känt mig såhär älskad innan, och du är så himla underbar! När vi kysser varandra så stannar tiden, när du rör mig så blir jag helt till mig! Jag har fått känslor jag inte visste fanns! Du får mig känna äkta kärlek! Du bryr dig, du tänker på mig, du älskar mig för den jag är! Du finns för mig till 100%! Du har aldrig sagt det, men jag vet det! Älskling, jag gråter av lycka av att jag fann dig! Du är den ända som finns för mig! Den rätta! Den ända! Den bästa i hela världen! Ja, jag älskar dig något enormt! Puss på dig min älskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar