torsdag 17 februari 2011

Känslor!?

Det har gått för långt... Eller alltså inte för långt... Nej vad säger jag... Hmm...
Det har kommer så långt just nu att jag vet inget om känslor längre. Det ville jag ha sagt tror jag ^o) Finns så mycket i livet just nu, så vet ingenting om någonting längre. Kan inte säga dem tre underbara orden till en kompis ens. Jag har inget att ge just nu...
Jag har för mycket att tänka på! Visste att denna tiden skulle komma till slut! Men förhoppningsvis så är det över snart, iaf så fort jag fixat saker i mitt liv. För jag klarar mig inte utan kärlek... Finns det någon som gör?? :S
Aa, jag hatar dig, nej jag äls...kan inte ens säga orden...har inget att ge! Jag ger upp det mesta just nu! För att klara av skolan! Vill inte ge mig in i något jag vet att jag inte klarar just nu!
Tack för ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar