måndag 14 februari 2011

Ingen hjärtansdag??!! ^o)

Aha?! Alla hjärtansdag!? Varför fan finns den!?!?! För att visa den man älskar att man gör det!?!?! Det kan man fan göra vilken jävla dag som helst -_- Nej!! Frågar ni mig så är denna dagen onödig som fan!! Men jag ska vara ärlig! Detta har jag inte tyckt för fram till ett år sen... Men nu har jag tänkt på denna dagen vad den gör för nytta! Faktiskt ingenting -_- Mm!! Orkar seriöst inte med denna dagen -_-
För att få annat i tankarna, så ska jag träna idag!! (y) Efter det ska jag köpa choklad, tröstäta och känna mig ensam som vanligt... Har alltid vart ensam på alla hjärtansdag...men inte förra året...sen trodde ju jag att det skulle fortsätta så...men nej, nu är jag tillbaka i det ensamma...får skylla mig själv, det var ju mitt fel att det tog slut... Nu ska jag fortsätta lyssna på min sorgliga musik och tänka på dig ditt fittnylle... :(
Alla andra får ha en bra alla hjärtans(cp)dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar