fredag 10 september 2010

Mycket som hänt :o


Ja...det var ett tag sen jag skrev här nu...xD Men men så kan det vara ibland ^^' Ha haft ett underbart sommarlov måste jag ju bara säga då :P (L) Har vart vääldigt mycket med min älskling :3 (L) Kan verkligen inte sluta vara med honom, blir liksom aldrig trött i längden, det är ju dock ett bra tecken :) Fast...jag vet ju inte va han tycker... :( Aja, igår va det 7 månader med älsk :D (LLL) Åkte till honom efter skolan och sov över också :3 (L) Det vart väldigt mysigt :) ^^' Hmm...idah blir det jävligt segt :S Ska inte åka till honom idah :( Han ska fira en släkting och jag får inte hänga med... :( SÅ kan det ju vara ibland faktiskt... Får helt enkelt leva med det... :) Ska ju dock till honom imon :) (L) Är också jävligt sugen på fest O_o Vet inte redigt någon så lär ju inte bli något sånt för mig... Vill iaf vara med någon men ingen hör av sig... Alla tror väl att jag är hos älsk... Men det är jag inte! >_< Aja, får väl själv höra av mig till någon... Få se vem det blir... :) Jaja...hart bra folk ;)

tisdag 11 maj 2010

CP-liv :S


Orkar inte denna jävla skiten här hemma längre .______. Kan jag inte få flytta hemmifrån nån gång ?? "/ Bara gnäll å gnäll å gnäll ... FAN !! Hoppas jag kommer få bo i lägenheten i sommar ... En stor "lägenhet" ä dä som mormor å morfar äger :) ^^ Dä sk jag fan snatta den hela tiden så länge dem inte bor där (a) ^^

Längtar massa tees imon :) Ledig imon å så sk älsk sova över :3 Så drar jag tee Sthlm på torsda sen ;D ^^ Stannar tee sönda :) Åker dit mä m&m ;P ^^ Mormor sk betala massa kläder åt mig å jag sk köpa linser :3 ^^ Ja denna veckan ha vart bra hitills ;P ^^

måndag 3 maj 2010

Martin :)

Tin Tin Tin... :) Dig ha jag ju känt länge, tror sen 7an ^o) :P Du ä en bra människa å jag hoppas du vet att jag finns alltid fö dig! (L) Även om jag kanske inte alltid visar det så finns jag å bryr mig om dig! :) FFL kan stå fö möe... Men fö oss betyder dä FriendsForLife! (L) Å dä hoppas jag som faan :) Å glöm inte en sak nu vännen.....DU ä BRA!! :) (L)

(hade ingen bild på dig...)

fredag 30 april 2010

Emelie (L)


Emelie du betyder möe fö mig! Även att dä ha vart lite knas ibland ha dä gö blitt bra sen!... Men enligt mig ä du inte den som jag en gång lärde känna... :'S Du kommer alltid finnas i mitt hjärta men ibland kanske du inte tror det?!... Älskar dig vännen men aa enligt mig ä du förändrad... Jag kan ju inte göra något åt det men jag hoppas att du bryr dig om mig lika möe som första början... (L) Jag ha inte möe att skriva precis men aa... Det finns så möe att säga men dä finns fö lite ord... (L)

Markus :) (LL)


Jag älskar dig Markus! :DD (LLL) Du ä en helt underbar människa å jag hoppas det alltid kommer vara vi :3 (LL) Du gö mig så ENORMT lyckli! (LL) Ibland kan jag undra hu dä blev vi men dä gö desamma fö nu ä dä vi å dä ä jag så gla' fö :') (LL) Bara tankar på dig får mig le! *tänker på dig* :) :) :) ^^ Hehe (a) Du ä verkligen den jag känner mig riktigt älskad av!! DU ha gett mig den kärleken jag behöver fö att hålla mig vid liv... :) Om dä inte vore fö dig så hade jag fortfarande legat i min grav... Men du drog upp mig ur helvetet å nu kan jag le va som än händer! (LL) Om du skulle lämna mig skulle jag inte klara mig men dä hoppas jag ALDRIG händer! (LL) Jag älskar dig mer än du tror men ibland vet jag inte om jag visar det... "/ (LL) Du kommer alltid finnas i mitt hjärta fö du ha en STOR plats där som ingen annan kommer få! :) (LL) Du ä fanimig en helt UNDERBAR person älskling å jag ä så lyckli att du ä min! *_* (LL) Tyvärr finns dä inte tillräcklit mä ord fö att bevisa min kärlek tee dig... (LL) Men vill bara säga en sak tee...: -JAG ÄLSKAR DIG!!!! :'DD (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

torsdag 29 april 2010

Oscar Med C ^^ (L)


Du är en helt underbar vän Oscar! :) Med dig har jag alltid kul! Jag ångrar ingenting att du kom in i mitt liv! :) Jag undrar hur det hade varit om vi aldrig skulle lärt känna varann ^o) ... Nej så vill jag inte tänka! Vil aldrig förlora dig min underbara FF! (L) Vi har haft roliga dagar sen vi lärde känna varann :3 Jag tycker det är väldigt kul att umgås med dig! Och vi har aldrig tråkit! :) Nått du nog redan vet är att jag älskar ju verkligen dina kramar! (a) Nått är det med dem som jag gillar ^o) :P^^
Och jag måste ju bara säga att du är URGRYMM på gitarr ;3 ^^ Älskar att höra dig spela :) Även om du säger att du inte är så bra så kommer jag ALLTID att tycka att du är massa grymm! :D
Japp, du är en stor betydelse i mitt liv Oscar och det hoppas jag att du vet! ;O <3 Du kommer alltid att vara min FjortisFjolla :'D <33 Älskar dig vännen min! :) (L)

onsdag 24 mars 2010

Svårövertygan...


Hmm, dä va ett tag jag skrev nu ^o)

Fan, ha kommit på en sak nu... Jag ä väldit svårövertygad... "/ När nån säger att man kan lita på den personen så tror jag inte så lätt på den... Fölåt alla som jag blivit så frågvis å skrivit "säkert?? jasså??" Å sånt mm... Men jag ha haft svårt å tro på folk i hela mitt liv... Vissa saker sitter kvar å dä ä en sak...

När jag skrivit nått om nån på bdb lr så så får jag inte direkt nått teebax... Får bara en kommentar "ååh va gulli du ä" lr nått sånt... Jag tvingar ingen att göra samma sak men man blir väldit gla' över att nån gö så mot en... Så då borde den som blev gla' göra samma sak tee den lr?? Så ha jag fattat dä som å dä ä väldit underbart när man få reda på att en vän inte skäms över att va vän mä en... Ibland (lr snarare ofta...) tror jag att många skäms över att va mä mig... Dä märks... Å att jag ä jobbi å sånt... Jag ä tyvärr sån... Kan inte ändra på hu jag ä... Ha gjort dä teeräcklit i mitt liv... Snart vet jag fan inte vem jag ä...