fredag 30 april 2010

Emelie (L)


Emelie du betyder möe fö mig! Även att dä ha vart lite knas ibland ha dä gö blitt bra sen!... Men enligt mig ä du inte den som jag en gång lärde känna... :'S Du kommer alltid finnas i mitt hjärta men ibland kanske du inte tror det?!... Älskar dig vännen men aa enligt mig ä du förändrad... Jag kan ju inte göra något åt det men jag hoppas att du bryr dig om mig lika möe som första början... (L) Jag ha inte möe att skriva precis men aa... Det finns så möe att säga men dä finns fö lite ord... (L)

Markus :) (LL)


Jag älskar dig Markus! :DD (LLL) Du ä en helt underbar människa å jag hoppas det alltid kommer vara vi :3 (LL) Du gö mig så ENORMT lyckli! (LL) Ibland kan jag undra hu dä blev vi men dä gö desamma fö nu ä dä vi å dä ä jag så gla' fö :') (LL) Bara tankar på dig får mig le! *tänker på dig* :) :) :) ^^ Hehe (a) Du ä verkligen den jag känner mig riktigt älskad av!! DU ha gett mig den kärleken jag behöver fö att hålla mig vid liv... :) Om dä inte vore fö dig så hade jag fortfarande legat i min grav... Men du drog upp mig ur helvetet å nu kan jag le va som än händer! (LL) Om du skulle lämna mig skulle jag inte klara mig men dä hoppas jag ALDRIG händer! (LL) Jag älskar dig mer än du tror men ibland vet jag inte om jag visar det... "/ (LL) Du kommer alltid finnas i mitt hjärta fö du ha en STOR plats där som ingen annan kommer få! :) (LL) Du ä fanimig en helt UNDERBAR person älskling å jag ä så lyckli att du ä min! *_* (LL) Tyvärr finns dä inte tillräcklit mä ord fö att bevisa min kärlek tee dig... (LL) Men vill bara säga en sak tee...: -JAG ÄLSKAR DIG!!!! :'DD (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

torsdag 29 april 2010

Oscar Med C ^^ (L)


Du är en helt underbar vän Oscar! :) Med dig har jag alltid kul! Jag ångrar ingenting att du kom in i mitt liv! :) Jag undrar hur det hade varit om vi aldrig skulle lärt känna varann ^o) ... Nej så vill jag inte tänka! Vil aldrig förlora dig min underbara FF! (L) Vi har haft roliga dagar sen vi lärde känna varann :3 Jag tycker det är väldigt kul att umgås med dig! Och vi har aldrig tråkit! :) Nått du nog redan vet är att jag älskar ju verkligen dina kramar! (a) Nått är det med dem som jag gillar ^o) :P^^
Och jag måste ju bara säga att du är URGRYMM på gitarr ;3 ^^ Älskar att höra dig spela :) Även om du säger att du inte är så bra så kommer jag ALLTID att tycka att du är massa grymm! :D
Japp, du är en stor betydelse i mitt liv Oscar och det hoppas jag att du vet! ;O <3 Du kommer alltid att vara min FjortisFjolla :'D <33 Älskar dig vännen min! :) (L)

onsdag 24 mars 2010

Svårövertygan...


Hmm, dä va ett tag jag skrev nu ^o)

Fan, ha kommit på en sak nu... Jag ä väldit svårövertygad... "/ När nån säger att man kan lita på den personen så tror jag inte så lätt på den... Fölåt alla som jag blivit så frågvis å skrivit "säkert?? jasså??" Å sånt mm... Men jag ha haft svårt å tro på folk i hela mitt liv... Vissa saker sitter kvar å dä ä en sak...

När jag skrivit nått om nån på bdb lr så så får jag inte direkt nått teebax... Får bara en kommentar "ååh va gulli du ä" lr nått sånt... Jag tvingar ingen att göra samma sak men man blir väldit gla' över att nån gö så mot en... Så då borde den som blev gla' göra samma sak tee den lr?? Så ha jag fattat dä som å dä ä väldit underbart när man få reda på att en vän inte skäms över att va vän mä en... Ibland (lr snarare ofta...) tror jag att många skäms över att va mä mig... Dä märks... Å att jag ä jobbi å sånt... Jag ä tyvärr sån... Kan inte ändra på hu jag ä... Ha gjort dä teeräcklit i mitt liv... Snart vet jag fan inte vem jag ä...

fredag 8 januari 2010

Hurtful...

What you did to me was Hurtful!.. Nu så sitter jag å pluggar då ja ;b Tar en liten paus från skrivandet å skriver i bloggen ist...? ^o) Hmm, dä lät konstigt xD Aja... Kommer sitta här tee typ 12 sen går jag ut mä hunden.. Så sk jag göra mig i ordning sen fö att åka in tee stan! :) Sk va mä Emelie! :D <3<3 Vi sk runt å fota å så sk vi på bio sen ikväll mä annat folk... Jag kommer va fastklistrad på dig Emelie så du vet xD... Vi sk se New Moon^^ Ha inte ens sett hela Twighlight(??) så jag venne om dä ä nått man missar då xP... Aja, vill bara ut å skrika just nu så jag blir av mä min ilska! >_<' Ä så jävla arg!!!!!!! ;@ ;@ Fattar inte att du gjorde såhär mot mig!!! Sa att du älskade mig, sen bara nää jag vill inte bli mer än vän! Jag känner inget!! Oj fan, du glömde säga JAG BLIR IHOP MÄ NÅN ANNAN IST!! *skriker* Om dä inte hade vart nån hemma just nu så hade jag slått sönder nått just nu >_< ;@ (U) GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!! *skriker så in i helvete* >__<' Nä, nu måste jag nog fortsätta plugga... Längtar tee att åka in vid tre..<3

torsdag 7 januari 2010

Don't leave me..


Dessa jävla mardrömmar förstör min dag!! Inatt så drömde jag om att Emelie dissa totalt i mig.. Asså, hon ville inte va vän mä mig.. Började mä att hon ville träffa mig. Så vi möttes i stan. Hon tittade irriterat på mig när vi möttes. Sa inte ens hej.. Så jag bara "Va ä dä?".. Då släppte hon bomben! "Jag hatar dig, jag ångrar så jävla möe att vi möttes! Fattar inte att vi kunde va ihop! Ångrar verkligen att jag kramade dig efter tystnaden mellan oss!! Du ä en idiot å borde dö!! Jag vill aldrig se dig igen!! Lämna migi fred!!!!!!!!"... Sen vände hon sig om å gick.. Asså, orkar inte mä dessa mardrömmar... Men fö en gångs skull så va dä ingen som dog..xP Brukar alltid va så..men men.. EMELIE, lova att aldrig lämna mig!?:'O <3

onsdag 6 januari 2010

Kärleken kan dra åt helvete!!!


Fattar inte vf jag inte förstod! Jag trodde helt i onödan! Kommer jag nånsin teebax igen..? Nej, min lycka försvann å jag hittar den inte... Tack vare dig så ha jag förlorat allt hopp i denna jävla shetna värld!!! Jävla helvetes idiot skit fan!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! >_________<' Nån som vill ut å skrika nån kväll???