tisdag 19 juni 2012

DHS12

Jahaja, igår var jag på DHS12 då med Mikkan! :) Det var väldigt kul må jag säga! :)
När jag kom dit så mötte hon mig utanför med en kompis till henne som kallades för Ludde eller för Stitch (han den blåa saken om ni vet vem det är?) Iaf, varför han kallades det var för han lät som honom.
Iaf, sen gick vi in och vandrade lite bland hallarna! Så blev jag hungrig så gick och köpte "mat"! Sen gick vi till hennes vän Ludde. Satt där en stund och då fick jag lyssna på en rolig låt på yt som kom från talangjakten! xD
Den var rolig ^^
Hittade även klippet då när han stod på scen han Ludde!
Awesome gjort!
Träffade en annan kompis till Mikkan vid namn Kim! Som hon sa var komiskt att han och Ludde satt typ exakt på samma ställe MEN dem kände inte varandra allas xD Det är fan inte ofta det kan hända :P Så kom en vän till han Kim vid namn John (som var väldigt sjyst :)). Han bad oss gå och köpa ett tangentbord som kostade 300 då blev jag jävligt sugen med! Men klart som fan dem var slut när jag kom dit .__. *snyft* Men hittade ett annat ist som var dubbelt priset men var värt det!
Vid 22 (typ) så kom Kapten Röd upp på scen (bild)! Iiiihh vad lycklig jag blev! Men ville inte gå fram själv så fick sitta vid dem andra för ingen ville med fram... Fml... Lånade Johns kamera och filmade :3 Ville ha den, den var RÖÖÖD *_* (L)
Sen vid 23 så skulle han lära Mikkan att åka skateboard, såg väldigt kul ut :P Jag åkte inte för verkade inte som jag skulle få iaf.
Fick skjuts av Mikkans far hem vid 00.
Ja det var en sjukt bra dag, dock hade jag velat att älsklingen skulle komma förbi men han hade väl inte lust antar jag av något av allt.
Vill tacka alla som gjorde dagen bra! Funderar fan att dra på DHW12 med dator, såe vem är på?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar