onsdag 18 januari 2012

Jävla fuckin mardrömmar !!!!


Vad fan har man mardrömmar till?!! Man mår ju fan inte bättre av dem -_-' Mår skit över att ha dem hela tiden... Inatt var fan hemskt... Allt jag verkligen inte ville hände under den natten... Jag brukar inte vilja prata om mina mardrömmar, så innan folk frågar så skriver jag allt här ist!

Ja allt började att jag bara satt hemma... Sen ringde min mobil, det var syrran... :s Hon som aldrig ringer mig liksom... Hon viskar i telefonen gråtfärdig: "Jag fattar inte, hur han kunde vara så idiotisk!"
Jag som inte fattar ett skit undrar ju vad fan hon snackar om. Då säger hon det hemska jag aldrig vill höra: "Han fick ett ryck och slog ner mig när jag stod i vägen för honom och en tjej, nu hör man dem hej vilt i hans rum..."
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till... Jag fixade skjuts av någon men jag vet inte vem det var, men jag kom dit iaf... Jag bara klev in genom dörren, sprang ner i trappen, och slängde upp hans dörr, och mycket riktigt, där var dem... Han ser mig rakt in i ögonen och dem säger "förlåt", men jag springer därifrån... Hör att han försöker komma ifatt mig... Det värsta är att jag fick syn på henne, och jag trodde inte att ens vän kan göra så!! Allt går neråt, jag sprang tillbaka till den bil jag kom med och körde iväg fort som fan!
Fick samtal hela den dagen, men svarade inte.. Fick sms men kollade inte.. Kollade det första för att se vem det var, det var från dig och såg att det stod något om: "Jag var full"... DET KAN MAN FÖR HELVETE INTE SKYLLA PÅ!!!!....


Nej jag mår dåligt nu...orkar inte skriva mer om mardrömmen, för efter det jag skrivit så kommer det en jävla massa skit! Står och inte har ett skit kvar... Orkar inte skriva om det så räcker att ni vet att jag inte har något kvar i slutet av drömmen...

Jag är glad att den drömmen är långt ifrån sann... Hoppas det iaf, jag kan inte se allt... Men sådan är jag, jag har blivit sviken hela mitt liv, så det är inte förvånande att jag inte kan lita till 100% på folk!!
Så tycker inte att folk ska bli sura på mig för att jag säger hur det ligger till!!

Orkar inte mer, over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar